تحميل لعبة صب واى 2015 سبواى سيرف Subway Surfers

تحميل لعبة صب واى 2014 سبواى سيرف Subway Surfers


لعبة صب واى , صب واى , صب واى سيرف , تحميل لعبة صب واى , سبواى سيرف , Subway Surfers , لعبة Subway Surfers



اللعبة المشهورة سب واى سيرف اللعبة الجميلة التى اخذات اعجاب الملايين والتى حقتت نجاح باهر Subway لعبة سارق الذهب فى محطات القطار حملها الان على جهازك الكمبيوتر وايضا على الاندرويد والايباد مجانا وبرابط مباشر لعبة سب واى سيرف 2014  على موقع Download Factory




اللعبة عبارة عن :

لعبة Subway عبارة عن رجل يسرق الذهب فى محطات القطار ويلحق به رجل الشرطى وعليك تفادى القطارات اثناء الهروب وعدم التصادم به لكى لا يمسك بك الشرطى لا تحقق رقم قياسى جديد فى اللعبة من ذهب وهادية كثير , Subway surfers تمتاز بانها لعبة عالية الجودة من ناحية الجرافيكس وصور ال 3D الجميلة ذات الاالوان الرائعة المتابينة بجودة عالية. ستمنحك لعبة سب واى المزيد من قدرة التحدى لديك مع اصدقائك لان لعبة Subway surfers من اهم فوائدها هى خلق روح العمل والتنافس الشريف بين الاصدقاء. حملها الان دون اى مشاكل وتمتع بها ولا تنسه اضافة تعليق لي يحفزنا اكثر لكى نكون متميزين والافضل دائما والان تابع الموضوع للتحميل مباشر .


Subway Surfers
Subway Surfers


لعبة صب واى من الداخل
لعبة صب واى من الداخل



الان مع التحميل :

هناك 37 تعليقًا:

  1. شكرا تم التحميل

    ردحذف
    الردود
    1. حملتها ازاى انتا مش عارف احملها

      حذف
  2. ممتاز ربنا يخليك

    ردحذف
  3. حملتها واتشتغلت :]

    ردحذف
  4. game interesting

    ردحذف
  5. جممممممممممممممممممممممممممممممممممميل وممتازه

    ردحذف
  6. رووووووووعه وجميل وخطيره ملهاش اى حل

    ردحذف
  7. كيف تحمل العبه

    ردحذف
  8. عاوز تحميل لعبة صب واي

    ردحذف
  9. شكرا وعلى العموم انا بحمل اللعبة


    ردحذف
  10. انا مش عارف

    ردحذف
  11. لو سمحتوا انا مش عارفة احمل اللعبة احملها ازاى

    ردحذف
  12. العبه مش رضيه تحمل عندى

    ردحذف
  13. لعبة ممتعة جدا

    ردحذف
  14. شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  15. لو سمحتو ممكن تعرفونى احمل اللعبة ازاى

    ردحذف
  16. لو سمحتوا انا مش عارفه ازاى احمل اللعبه على التابلت ممكن تقولولى ازاى بليييييييييييييييييييييييز

    ردحذف
  17. لعبة من احسن الالعاب الف شكر

    ردحذف
  18. السلام عليكم انا عوز احمل لعبة صب واى بس مش عارف

    ردحذف
  19. لعبة صب واى احسن لعبة لعبتها

    ردحذف
  20. شكراااااااااااااااااااا

    ردحذف
  21. لو سمحتو احمل اللعبة ازاى ومن فين

    ردحذف
  22. How I download the subway

    ردحذف
  23. اللعبة احلى واجمل من روعة مرسى جدا
    شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  24. انزلها منين لو سمحتم

    ردحذف
  25. ما اعرف احملها

    ردحذف
  26. انا مش راضيه تتحمل احملها ازاى

    ردحذف
  27. لعبة صبواي جميلة و ممتعة
    انا احبها واهواها

    ردحذف
  28. اللعبة مش بتحمل خاالص.. ايه ده !!

    ردحذف
  29. انا نفسى احمل لعبة سب واى هى لعبه جمييييييييييييييييييييييييييييله

    ردحذف
  30. 2121لعالعا


    ردحذف
  31. لغلغلغلغ

    ردحذف